reklama

Láska, ktorá nepozná pravidlá...

Meno Mirka Manáková je v knižnom svete novým pojmom, no napriek tomu si získala svojou tlačenou prvotinou Araba nemiluj množstvo čitateľov. Priaznivci elektronických kníh sa s jej tvorbou už mohli stretnúť .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V roku 2015 vydala román Zabudnuté hriechy. Žije na východnom Slovensku a popri starostlivosti 

Obrázok blogu

o rodinu píše aj články do časopisov a nové a nové príbehy.

Kniha s exotickým a zároveň provokačným názvom Araba nemiluj Vás vo svojej prvej polovici zavedie do sveta prostitúcie.

Nina zostala po strate babky sama, tak od sestry nadšene prijala prácu pod zásterkou chyžnej v hoteli. Ani vo sne by jej nenapadlo, že ju sestra podlo zradí a ona bude musieť pracovať ako žena, ktorá ponúka svoje telo. V tomto svete neexistujú žiadne práva, sú iba tvrdé pravidlá, ktoré keď poruší, nasleduje krutý trest.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nine sa podarí čo máloktorej dievčine v jej situácii. Počas stretnutia s klientom utečie. No to ešte netuší, čo ju čaká...

Možno jej osud ponúkne novú šancu na lepší život. Stretne aj zopár milých ľudí, ale nič netrvá večne. Jej démon z minulosti si pre ňu onedlho príde... A človek, ktorého mohla takmer otráviť, prevráti jej svet naruby.

„Cestou jej Mustafa básni o arabskom svete. Hovorí jej, aká šťastná tam bude, a sľubuje spokojný život, ktorý nikde inde nenájde. Je šťastný, že sa mu podarilo túto krásku získať. Nina sa tvári, že ju to zaujíma, a odrátava minúty. Liek by mal zašať každú chvíľu účinkovať, hlavne keď mu zvýšila dávku. Ubehne pár minút, keď si zrazu všimne, že Mustafa začína klipkať viečkami. Na polceste zastaví a pretiera si oči...“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mirkina kniha má síce prívlastok prvotina, ale pri čítaní som mala pocit, že príbeh vyšiel z pera skúsenej spisovateľky. Rozprávanie z pohľadu tretej osoby nám dáva možnosť nahliadnuť priamo do myšlienok hlavných či vedľajších postáv, a tak sa zoznamujeme s rôznymi charaktermi. Dialógy medzi hrdinami boli drsné hlavne v prvej časti príbehu, neskôr romantické, či hašterivé s erotickým nábojom. Za polovicou stránok nás autorka doslova unesie do Saudskej Arábie, kde začíname žiť spolu s hrdinkou, ktorá striktné pravidlá krajiny odmieta akceptovať. O tom, aký trest za trúfalosť dostane, sa dozviete v tejto atraktívnej knihe zabalenej do tajomného obalu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

"Čo to má znamenať?“ otočí sa ku Karolovi a zmätene na neho hľadí.

„Odteraz už patríš Mustafovi. Predal som ťa, kráska. A už dnes mi pošle za teba celý majetok. Však, priateľ môj?“

„Tak, ako sme sa dohodli. Stotisíc eur máš o pár dní na účte,“ súhlasne prikývne Mustafa, pričom z nej nespúšťa oči. Vyschne jej v hrdle.

Autorka používala opisy primerané k deju. Žiadne zdĺhavé vety o každom kvietku. Ale do života v Rijáde sa budete vedieť vďaka autorkinmu rozprávačskému talentu skutočne ponoriť a dýchať jeho atmosféru. Koniec knihy ma prekvapil, ale či sa skončil ako krásna rozprávka, alebo tvrdá realita, ktorá je mnohým dôverne známa, to vám neprezradím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vôbec, môže sa krutý osud sexuálnej otrokyne v tom najdesivejšom zmysle skončiť ako rozprávka? A prečo nie? Veď nie nadarmo sa hovorí, že sme si strojcom svojho šťastia.

Som si istá, že onedlho dá autorka o sebe opäť vedieť a to novým románom o živote ženy, ktorú za jej vypočítavosť osud kruto potrestá...

Ja sa na ne jej príbehy veľmi teším

Knihu si môžete kúpiť tu

Lucia Braunová

Lucia Braunová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milujem knihy a mojou vášňou, bez ktorej si už neviem predstaviť život, je písanie príbehov.Zatiaľ mi vyšli tri tituly: Nič krajšie už nepríde (2014), Desivé odhalenie (2015), Šťastie na prenájom (2016), V zajatí vášne (2016) - zb.poviedok, kde som prispela aj ja jednou.Onedlho mi vychádza 4. kniha Milovať je zakázané. Zoznam autorových rubrík:  Moje recenzieNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu