reklama

Nie je tam

JOY FIELDING Už len predstava, že sa vám stratí dieťa je hrozivá. No skutočnosť je oveľa desivejšia a mučivejšia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Svoje o tom vie aj Caroline, ktorá na dovolenke pri oslave výročia svadby so svojim manželom Hunterom, nechala práve pod jeho nátlakom deti samé v izbe a oslavovala tento krásny deň s ním a s ich priateľmi, veď čo by sa im už mohlo stať? Obe dcéry mali neprerušovaný spánok, a rodičia boli predsa iba dole v hoteli a každú pol hodinu sa na ne jeden z nich chodil pozerať. Lenže... To by nemohla Caroline stratiť dvakrát kartu od izby.... No čo ak to nie je iba jej chyba? Dovolila, aby ju jej manžel presvedčil, že to je v poriadku, napriek tomu, že nebola stotožnená so situáciou, aby dcéry nechali bez dozoru. A čo ak...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za tie roky na nich striehli rok čo rok reportéri ako supy. Únos ich dcéry sa stal pre nich zaujímavou, priam škandalóznou informáciou, ktorou kŕmili rok čo rok zvedavých ľudí bažiacich po senzáciách. Vždy keď sa blížilo ďalšie výročia straty ich dcéry, ozývali sa rodine rôzny ľudia a tvrdili, že tam a tam videli dievča, ktoré sa podobá na Samanthu, čo ak to je ona?

Ubehlo pätnásť rokov a Caroline dostáva novú informáciu o jej nezvestnej dcére:

Mohla by si už zvyknúť na podobné informácie, no tento ju akosi rozladí a neváha riskovať a začne pátrať po pravde... Lenže, čo ak riskuje, že jej nádej sa úplne rozplynie a svoju dcéru už nikdy neuvidí, alebo ide opäť o nechutný podvod, a žije vôbec?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ešte tu je možnosť, čo ak by to bola pravda...

Obrázok blogu

Joy Fieldingová je majsterkou rozprávania. Vie neuveriteľne pútavo interpretovať príbeh, až tak, že vás pri ňom môže mraziť v kostiach. Ak je hlavej hrdinke zima, môže sa vám celkom iste stať, že aj vás strasie od chladu, napriek tomu, že román čítate počas horúcej noci. Viete sa vcítiť do prežívania zúfalej matky a možno vás Joy prinúti, hoci sa tomu všemožne bránite, vypustiť nejednu slzu.

Román prebieha v dvoch rovinách: v súčasnosti a v minulosti, kde sa Caroline vracia k osudnej noci a to drží čitateľa v napätí, pretože na jednej strane baží po informácii, čo sa vtedy stalo a na strane druhej je zvedavý, či Caroline nájde stratenú dcéru aj napriek tomu, že ju v jej rozhodnutí nepodporuje ani bývalý manžel a ani jej staršia dcéra Michelle, ktorá jej neustále svojim postojom k všetkému iba pridáva starosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zvedavosť ma hnala čítať, aby som konečne prišla na to, kto stojí za únosom a hoci som si myslela, že už to viem, Joy ma opäť dostala... A keď som sa konečne dozvedela, čo sa stalo s jej dcérou (či je živá, či mŕtva), prišlo ďalšie šokujúce odhalenie a nečakaný koniec, aký vie písať iba Joy Fielding.

Ako sa povie v knižnom žargóne: túto knihu som „zhltla“ za jeden večer.

Verím, že spisovateľka napíše ešte mnoho pútavých príbehov a spríjemní mi takto večery.

Obrázok blogu
Lucia Braunová

Lucia Braunová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milujem knihy a mojou vášňou, bez ktorej si už neviem predstaviť život, je písanie príbehov.Zatiaľ mi vyšli tri tituly: Nič krajšie už nepríde (2014), Desivé odhalenie (2015), Šťastie na prenájom (2016), V zajatí vášne (2016) - zb.poviedok, kde som prispela aj ja jednou.Onedlho mi vychádza 4. kniha Milovať je zakázané. Zoznam autorových rubrík:  Moje recenzieNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu