reklama

Striptérka

MAGDALÉNA LUNÁKOVÁ Prvé, čo ma na tejto útlej knihe upútalo, je krásna umelecky pôsobiaca obálka a jednoduchý pre príbeh príznačný názov Striptérka. Ak by niekto čakal podrobný život striptérky v nočnom klube, môže byť prekvapený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 A tak isto sa nič nedozviete ani o prostitúcii. Hlavná hrdinka Tracy je striptérka, alebo inak napísané tanečnica. Titul v sebe ukrýva oveľa viac. Iste, zavedie vás aj do vzrušujúceho zákutia nočných luxusných klubov, a vďaka zaujímavým opisom si budete vedieť dokonale predstaviť Tracino pracovisko. Zdá sa, že tu našla svoje šťastie. Prácu, ktorú rada robí, vynikajúci plat o akom sa jej nikdy ani nesnívalo a dobrých priateľov.

Nebolo tomu vždy tak... Tracy a jej priateľka vyrastali v detskom domove, kde ako sa píše už v samotnej anotácii, nemali ustlané na ružiach. Jedného dňa sa postavili na vlastné nohy a spolu sa rozhodli ísť hľadať šťastie inde... Ich cesta bola tŕnistá a prežili rôzne niekedy hrozivé situácie. Úplnou náhodou narazili na inzerát o práci pre striptérky. Brenda sa zdráhala, ale Tracy to vzala do vlastných rúk a o pár dní získali dobre platenú prácu, ústretového a vtipného šéfa Marka a aj ubytovanie. Vidina dokonalého života sa začína rozplývať, keď Tracy v deň svojich narodenín dostane desivú zásielku. Po tomto večeri nastáva sled udalostí, ktoré znamenajú pre Tracy nebezpečenstvo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zuby mi cvakli jeden o druhý a v duchu som sa modlila, aby som z toho vyviazla živá. Jeho dych sa nezmenil, stále páchol po alkohole a cigaretách. Tentokrát som bola v koncoch. Ak nás niekto nezbadá a nezasiahne, nechcem ani len pomyslieť, čo so mnou urobí.

„Pohneš sa a podrežem ťa, ty štetka, rozumela si?“ Prikývla som a ani nedýchala. V hrdle som mala obrovskú hrču. Zo strachu som nedokázala vynoriť ani jednu slzu. Nôž viac pritlačil na krk. Kovový závan krvi mi udrel do nosa a tenký pramienok mi stekal po hrdle dolu na prsia...

 Pri jednom hrozivom zážitku stretáva za zvláštnych okolností príťažlivého lekára. Práve tento muž prináša do jej srdca radosť, a aj napriek tomu, že ju niekto zrejme nenávidí a možno by ju najradšej videl mŕtvu, si vychutnáva Damienovu náklonnosť a lásku. Príbeh je okorenený

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

sexuálnymi scénkami, a zjemnený romantickými chvíľkami medzi Tracy a Damienom. Všetky postavy pôsobili veľmi dôveryhodne. Závan vtipu do príbehu vniesol šéf nočného klubu Mark, ktorého takmer každá veta sa stala perlou. Jeho „hlášky“ boli vtipné, zamilovala som si ho od prvého „stretnutia“. Brendu by chcelo mať každé dievča za svoju priateľku, príťažlivý Ray zohral v knihe tiež jednu z najdôležitejších úloh a Damien priniesol so sebou tajomstvo, od ktorého budete chcieť nájsť kľúč. Nebolo núdze ani o intrigy, ktorých nositeľa meno vám neprezradím J. Tracy bola bláznivé, hoci osudom doráňané dievča, no napriek tomu nestratila chuť žiť. Veľmi sa mi páčilo, že autorka používala adekvátny slovník vzhľadom k veku dievčiny. Tracy mala osemnásť rokov a ja som ani nachvíľu nezapochybovala, že by tomu nebolo tak. Podľa môjho názoru Tracine myšlienkové pochody vystihla Magdalénka dokonale. A aj vďaka tomuto charakteristickému bodu si myslím, že by kniha zaujala aj teenegerky, hoci pozor! V príbehu sa nachádza niekoľko sexuálnych scénok.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Striptérka je autorkin debut a ja môžem „povedať“, že veľmi vydareným. Dynamika, autentické, miestami veľmi vtipné dialógy, zaujímavý námet, romantické pozadie, ktoré môže razom zmeniť odtiene a do romantického vzťahu vstúpi démon, nie príliš zdĺhavé opisy, či bláznivý svet dvoch priateliek robí knihu nevšednou a zaujímavou, ktorá nejedno ženské srdce poteší, rozosmeje ale i zarmúti. Kniha vyšla vo vydavateľstve Bestseler a práve tu si ju môžete kúpiť za úžasnú cenu :) 

Lucia Braunová

Lucia Braunová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milujem knihy a mojou vášňou, bez ktorej si už neviem predstaviť život, je písanie príbehov.Zatiaľ mi vyšli tri tituly: Nič krajšie už nepríde (2014), Desivé odhalenie (2015), Šťastie na prenájom (2016), V zajatí vášne (2016) - zb.poviedok, kde som prispela aj ja jednou.Onedlho mi vychádza 4. kniha Milovať je zakázané. Zoznam autorových rubrík:  Moje recenzieNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu