reklama

Musela stratiť prvú lásku, aby stretla osudového muža...

Strácam sa v tebe JASINDA WILDER Romantický príbeh prepletený smútkom za stratou prvej lásky a nájdenie nového šťastia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Od tejto knihy som mala veľké očakávania, pretože ma zaujala anotácia. Taktiež obálka je krásna a názov príbehu veľmi romantický. Musím priznať, že ma knižka nesklamala.

Obrázok blogu

Hneď na prvých stranách ma obsah dostal. S Nell, hlavnou hrdinkou, som prežívala jej najhorší okamih v živote. Prišla o svoju veľkú lásku. O Kyla Callowaya. A spôsob, akým jej najdrahší odišiel, mi privodil šok a obrovský smútok. Neviem si predstaviť, že by som niečo tak hrozné zažila. A prezradím, že sa to môže naozaj stať. Život je nevyspytateľný. Hoci osud Nell uštedril naozaj krutú ranu, nakoniec jej do cesty postavil aj šťastie a to v podobe novej lásky. Coltona Callowaya. Rovnaké priezvisko s Kylom nie je náhoda, pretože Colton bol jeho starší brat. S Nell sa stretli na Kylovom pohrebe. Colton sa do nej okamžite zaľúbil hoci vedel, že to nie je správne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krása dievčaťa ma uchváti. Kto je to? Zdá sa mi známe. Sivozelené oči, výrazné lícne kosti... Náhle mi to dôjde. Nell. Bože, ako vyrástla. Aká je zrazu príťažlivá. Je mi zle pri myšlienkach, ktoré mi krúžia v hlave. Je mi ešte horši, keď prehovorí.

Po pohrebe sa ich cesty rozišli, aby sa o rok znovu spojili.

Nell a Colton sa stretávajú v bare, kde Colton hráva na gitare a spieva, čo sa Nell veľmi zapáči. Niekedy ich spoločná bolesť za stratou Kyla zbližuje, inokedy rozdeľuje. Ich vzťah je plný kontrastov. Túžia po sebe, ale vedia, že to nie je správne. Hlavne Nell sa bráni ich láske, pretože má pocit, že zrádza Kyla. Keď sa Nell zapletie do roztržky s mužom, prichádza Colton aby ju ochránil, čo bude mať hrozivé následky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Zomrie?“ opýta sa potichu.

Pokrčím plecia. „Určite nie v tvojej obývačke.“

Nell prižmúri krásne oči. „Čo to znamená?“ V tom sa ozve tiché škrabanie na dvere. „Kto to je?“

Napravím jej roztrhané šaty. „Môj kamoš. Choď radšej do izby, dobre?“

„Kamoš?“ Skĺzne z pultu a zberá sa k otvoreným dverám.

Zastavím ju. „Postarám sa o to, jasné?“

A to ich zblíži. Nell pochopí, že Coltona potrebuje a svoje city k nemu viac nezapiera. Nesie v sebe tajomstvo, ktoré ju ťaží. Colton si ju postupne získava, až sa mu napokon úplne oddá a otvorí mu nielen srdce ale aj dušu. No aj Colton prežil niečo, čo pred Nell tají. Ani sám nevie ako, ale dovolí jej, aby spoznala jeho horšiu podobu. Už pred ňou nič neskrýva a ona ho napriek tomu miluje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď by sa už zdalo, že ich čaká radostná budúcnosť, prichádza tvrdá rana, ktorá s obomi zamáva. Každý sa s ňou zmieruje po svojom. Či ich to spojí, alebo naopak navždy rozdelí, sa dozviete, ak sa do romantického príbehu začítate.

Názov knihy Strácam sa v tebe je veľmi krásny a má aj svoje opodstatnenie. Čo je v knihe nádherne opísané. Je to jeden z najkrajších okamihov.

Pre mňa je to od JESINDY WILDER prvotina, no rozhodne po jej dielach siahnem aj v budúcnosti. A ako druhá bude kniha Strácam sa v sebe, čo je pokračovanie Nellinho života.

Každá kapitola mala svoj názov. Príbeh bol rozdelený na časti. Niektoré časti boli písané z Nellinho a iné z Coltonovho pohľadu, čo bolo na knihe veľmi osviežujúce. Na stránkach sa nachádzajú aj erotické scény, čo určite ocenia priaznivci takejto literatúry. Na konci príbehu nám autorka pripravila ešte bonusové čítanie, ktoré bolo rovnako zaujímavé ako celé jej dielo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nellin a Coltonov život sprevádzala hudba. Autorka spomenula v príbehu veľa piesní, ktoré uvádza na poslednej strane knižky.

Veľmi sa teším na pokračovanie a verím, že Nell čaká krásna budúcnosť, pretože jej to veľmi prajem.

Knihu si môžete pohodlne a za veľmi priaznivú cenu objednať TU

Za výtlačok Strácam sa v tebe ďakujem vydavateľstvu Ikra

Lucia Braunová

Lucia Braunová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milujem knihy a mojou vášňou, bez ktorej si už neviem predstaviť život, je písanie príbehov.Zatiaľ mi vyšli tri tituly: Nič krajšie už nepríde (2014), Desivé odhalenie (2015), Šťastie na prenájom (2016), V zajatí vášne (2016) - zb.poviedok, kde som prispela aj ja jednou.Onedlho mi vychádza 4. kniha Milovať je zakázané. Zoznam autorových rubrík:  Moje recenzieNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu