reklama

Šokujúca aféra A.Macháčová a R. Dyda

Šokujúco skvelá kniha, ktorá ukrýva pútavý príbeh. Stalo sa vám, že ste vďaka láske stratili rozum, zábrany a občas ste konali naozaj nelogicky. Ak sa teraz pozriete do minulosti, iba krútite nad svojím konaním hlavou? Presne taká je hlavná hrdinka príbehu Adela Oswaldová.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Má všetko, čo si žena môže priať. Nádherné dcérku, milujúceho muža a ako bonus nadštandardný život. No napriek tomu, nie je spokojná. Niečo jej chýba. Dobrodružstvo? Väčší záujem z manželovej strany? Nová spaľujúca láska, ktorá sa v rokoch manželstva mení v inú podobu? Adrenalín? Adela to možno ani sama nevie. Je presvedčená, že Alex je dokonalý muž, ktorý ju bezhranične miluje.

Možno sa Vám zdá, že ide naozaj o vzrušujúcu romancu, ale vyvediem vás z omylu. Nie, pri tejto knihe nebudete snívať o dokonalej láske, ktorá je odsúdená na to, aby trvala večne. Ide o možno pre niekoho ťažko uveriteľný príbeh, ale verte mi, mohol sa stať a možno aj vedľa vás žije taká Adela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hovorí sa, že všetko sa nám raz vráti a v Adelinom prípade to platí dvojnásobne. Jej život sa doslova behom sekundy mení. Je to daň za to, že dokázala vykonštruovať diabolský plán a nebola ochotná sa ho vzdať? Alebo sa za tým skrýva Adelina chuť pomstiť sa? Možno je to všetko iba krutá hra osudu...

Keď si Adela začína uvedomovať, že svojho manžela ľúbi, možno je už neskoro...

Milovala ho, ako si len mohla myslieť, že jej na ňom nezáleží? Vlastná zrada jej do očí vohnala slzy.

Do naozaj strhujúceho príbehu vstupuje obyčajná, chudobná kuchárka Dana. Trápi ju, že jej dcéra je škaredá a nevie jej nijako pomôcť. Možno vás napadlo, rovnako ako mňa, ako len môže nejaká Dana a jej nepekná dcéra v príbehu zamiešať karty. Ale, budete prekvapení.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak túto knihu chytíte do rúk, určite ju nepustíte, kým ju nedočítate. Zvedavosť, na to ako budú ďalej konať hlavní hrdinovia, vám to nedovolí. A možno sa dozviete, či sa za peniaze dá kúpiť naozaj všetko. Čo myslíte?

Príbeh z pera Adriany Macháčovej a Róberta Dydu je napísaný naozaj skvele, až je ťažko uveriť, že je písaný cez internet a na takú veľkú vzdialenosť. Adriana Macháčová píše skvele. A nepochybne si myslím, že aj tento príbeh by napísala výborne, ale to, že vytvorili s pánom Dydom duo, bol vynikajúci nápad. Výsledkom je skvelý príbeh, ktorý nemožno zaradiť medzi ženské romány. Svojich fanúšikov si nájde určite aj v mužskom svete.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mňa svet hrdinov úplne pohltil. Nie každá kniha mi po prečítaní zostane ešte dlho v pamäti. Šokujúca aféra si ma natoľko opantala, že ešte aj po jej prečítaní sa mi vynárali jednotlivé pasáže a konanie hlavných hrdinov v mysli. Pýtala som sa, čo by bolo ak by sa Adela zachovala inak. V každom prípade vďaka jej konaniu sa z napohľad obyčajného trojuholníka vynoril príbeh, ktorý vás nepustí, kým nedočítate posledné slovo.

Oplatí sa počkať si na koniec. Ten je vymyslený excelentne!

Prajem vám šokujúco napínavé čítanie.

Lucia Braunová

Lucia Braunová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milujem knihy a mojou vášňou, bez ktorej si už neviem predstaviť život, je písanie príbehov.Zatiaľ mi vyšli tri tituly: Nič krajšie už nepríde (2014), Desivé odhalenie (2015), Šťastie na prenájom (2016), V zajatí vášne (2016) - zb.poviedok, kde som prispela aj ja jednou.Onedlho mi vychádza 4. kniha Milovať je zakázané. Zoznam autorových rubrík:  Moje recenzieNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu